رندر موبایل مفهومی TCL با نمایشگر کشویی فاش شد

رندر موبایل مفهومی TCL با نمایشگر کشویی فاش شد

طبق شایعات شرکت TCL می‌خواست در MWC 2020 از موبایل مفهومی تازه‌ای رونمایی کند. حالا رندرهایی از این دستگاه منتشر شده که تلفن هوشمندی با نمایشگر کشویی را نشان می‌دهد.

قبل از این که کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ لغو شود، شرکت TCL قرار بود به این مراسم بیاید و احتمالا از محصولی مفهومی رونمایی کند که تلفن هوشمندی با نمایشگر کشویی بود. درست شنیدید، این شرکت قصد نداشت موبایلی با نمایشگر تاشو را به نمایش بگذارد، بلکه می‌خواست دستگاهی را معرفی کند که صفحه نمایش آن به صورت کشویی پیدا و پنهان می‌شد.

حالا امروز تصاویر این گوشیِ بدون نام به سطح اینترنت راه پیدا کرده است، با این حال هیچ کس هنوز به درستی نمی‌داند که این محصول در عمل چگونه کار خواهد کرد. برای مثال اگر بخش اضافه نمایشگر را فقط مقداری به داخل برگردانید چه می‌شود؟ متاسفانه پاسخ واضحی برای این سوالات وجود ندارد.

با این حال، بهترین حدسی که فعلا می‌توانیم بزنیم این است که بخش اضافی صفحه نمایش خم شده و به زیر نیمه دیگر نمایشگر برود، اما چنین مکانیزمی تا چه اندازه مقاوم خواهد بود؟ مقدار چین‌خوردگی صفحه چقدر است و ظاهر آن چه شکلی پیدا می‌کند؟

در رندرهایی مثل تصاویر موجود در این مطلب که شبیه رندرهای مطبوعاتی این دستگاه به نظر می‌رسد، اثری از چین‌خوردگی دیده نمی‌شود، بنابراین حالا بیش از هر زمان دیگری باید از بابت لغو MWC 2020 تاسف بخوریم. این دستگاه بدون شک یکی از جذاب‌ترین محصولات چند سال اخیر است، اما احتمالا تا زمانی که به بازار مصرفی برسد باید چالش‌های زیادی را پشت سر بگذارد.

شرکت TCL برند شناخته‌شده‌ای در دنیای موبایل نیست و خارج از چین کمتر کسی آن را می‌شناسد، ولی معرفی دستگاهی با این طراحی که نمونه آن تاکنون مشاهده نشده می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا توجه بسیاری از مخاطبان را به سمت خود جلب کرده و شهرتی مناسب برای خود به دست آورند.

گردآوری و تنظیم توسط واحد فن آوری اطلاعات شرکت توسعه تمدن پارسیان

×

برای آغاز چت روی مشخصات پشتیبان کلیک کنید.

× به مشاوره نیاز دارید؟