پوشش تلفن همراه در جاده‌های خراسان‌رضوی بهبود می‌یابد

پوشش تلفن همراه در جاده‌های خراسان‌رضوی بهبود می‌یابد

معاون استاندار خراسان‌رضوی:
پوشش تلفن همراه در جاده‌های خراسان‌رضوی بهبود می‌یابد
خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان‌رضوی بهبود پوشش تلفن همراه در جاده‌ها را از اولویت‌های استان ذکر کرد و گفت: بر این اساس پوشش تلفن همراه در جاده‌های خراسان‌رضوی بهبود می‌یابد.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، رضا عبدالملکی اظهار داشت: با نصب آنتن‌های BTS در جاده‌های اصلی و فرعی دارای امکان برق‌رسانی، ضریب پوشش این بخش به ۸۵ درصد خواهد رسید.
وی افزود: طبق تصمیم دولت در جلسه ۲۶ اردیبهشت‌ماه سال جاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف است علاوه بر اجرای این مصوبه، امکان صدور مجوز لازم برای راه‌اندازی مرکز داده (دیتاسنتر) شرق کشور را از طریق استانداری خراسان‌رضوی فراهم کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان‌رضوی یادآور شد: این پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرایی می‌شود.
عبدالملکی اظهار داشت: توسعه ظرفیت مرکز سوئیچ موبایل استان به تعداد حداقل ۴۰۰ هزار شماره در حریم حرم مطهر امام هشتم(ع) از دیگر مصوبات جلسه هیئت دولت است که باید با همکاری شرکت مخابرات ایران و استان عملی شود.
وی با اشاره به حجم بالای زائران و نیز جمعیت ساکن در کلان‌شهر مشهد تصریح کرد: بدیهی است که خدمت‌رسانی در چنین شهری شرایط و تسهیلات ویژه‌ای را می‌طلبد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان‌رضوی ابراز امیدواری کرد: با نصب آنتن‌های جدید BTS علاوه بر تامین پوشش رادیویی در جاده‌ها و نیز مناطق دارای سیگنال ضعیف، از ترافیک شبکه کاسته شود.

گردآوری و تنظیم توسط واحد فن آوری اطلاعات شرکت توسعه تمدن پارسیان

×

برای آغاز چت روی مشخصات پشتیبان کلیک کنید.

× به مشاوره نیاز دارید؟