نوار ضربه‌گیر، راهکار رفع ضعف آنتن‌دهی آی‌فون۴

نوار ضربه‌گیر، راهکار رفع ضعف آنتن‌دهی آی‌فون۴

گروه خبری GSM: مشکل آنتن‌دهی آی‌فون ۴ موضوعی است که از دو هفته گذشته تاکنون نقل محافل تکنولوژی و موبایل در جهان شده است.

ماجرا از آنجا شروع شد که برخی کاربران با مشکلاتی در مورد ضعف این گوشی در زمینه آنتن‌دهی– هنگامی که در دست چپ آنها حمل می‌شد- مواجه شدند و به اپل شکایت بردند. اپل با تمام قوا تلاش کرد با ناچیز شمردن این مشکلِ آشکار و غیرقابل انکار، از خود و محصولش دفاع کند. با این حال زمانی که موج کاربران ناراضی آی‌فون ۴ داشت تبدیل به یک سونامی می‌شد، این کمپانی سعی کرد تا حدودی نقص فوق را بپذیرد.

ابتدا ادعا کرد که این آی‌فون ۴ تنها قربانی این مسئله نیست و برخی گوشی‌ها از سایر برندها هم با این مشگل دست به گریبانند.  ابتدا ریشه این عیب را نرم‌افزاری اعلام کرد و با وعده داد که با ارائه آپدیتی نرم‌افزاری این مشکل را از سر راه کاربران گوشی محبوبش برمی‌‎دارد.

اما در کنفرانسی مطبوعاتی که همین هفته برگزار شد، ضمن ارائه آپدیت نرم‌افزاری فوق، راهکار « نوارهای ضربه‌گیر رایگان» را به دنیا معرفی کرد.

به گزارش سافت‌پدیا به نظر می‌رسد این راه‌حل تاکنون خوب جواب داده است و شاید بتواند چهره اخیرا مغشوش اپل را از ذهن‌ها پاک و این کمپانی را مثل گذشته محبوب جامعه تلفن همراه جهان کند.

 گرد آوری و تنظیم از واحد فن آوری اطلاعات شرکت توسعه تمدن پارسیان

×

برای آغاز چت روی مشخصات پشتیبان کلیک کنید.

× به مشاوره نیاز دارید؟