محصولات پارس خودرو ، با کیفیت ترین محصولات داخلی هستند

محصولات پارس خودرو ، با کیفیت ترین محصولات داخلی هستند


 به گزارش خبر خودرو،عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تولیدات شرکت پارس خودرو را جزء با کیفیت ترین محصولات داخلی دانست و گفت: پارس خودرو جزء شرکتهای خودروسازی است که هم اکنون تولید خودروهایی را برعهده دارد که از بالاترین کیفیت در سطح تولیدات داخلی برخوردار است.

سید شریف حسینی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود: همواره کیفیت پس از قیمت، از موضوعات مورد توجه در انتخاب محصول از سوی مشتریان بوده است که خوشبختانه محصولات پارس خودرو با توجه به شرایط داخلی تاکنون توانسته است جایگاه خوبی را در بخش کیفیت کسب نماید.

وی تصریح کرد :در نگاه رقابتی بین خودروهای داخلی ، همواره محصولات پارس خودرو مثل تیانا ،مگان و ماکسیما جزء محصولات قابل قبول بوده و در رتبه های اول خودروهای تولیدی قرار دارند.

وی کسب این برتری را ناشی از چند عامل دانست و گفت: مهمترین عامل در ارتقاء رتبه کیفی محصولات ،مدیریت قوی و درست است که خوشبختانه در شرکت پارس خودرو به خوبی اجرا شده است،عامل بعدی پرسنل و وجدان کاری کارکنان و در مرحله بعد تکنولوژِی و دانش روز و در نهایت خدمات پس از فروش است که با در کنار هم قرار گرفتن این عوامل ،موجبات رضایتمندی مشتریان حاصل می شود که خوشبختانه شرکت پارس خودرو در تمامی این عوامل توفیقاتی را کسب نموده است.

وی همچنین حفظ  این موفقیت را مهم ذکر کرده و نیازمند اجرای برنامه هایی در این راستا عنوان کرد و گفت: برای تداوم این موفقیت شرکت پارس خودرو باید برندهای مختلف  با قیمت  و کیفیت های متفاوت را در دستور برنامه های خود قرار دهد به طوری که حلقه های تولید خودرو کامل شود یعنی در هر شرایطی با هر کیفیتی محصولات را به بازار عرضه نماید تا مشتری توان خرید آنها را داشته باشد .

نماینده اهواز در خانه ملت در ادامه خاطر نشان کرد: تولید خودروهایی با قیمت و کیفیت متنوع به مشتریان ، قطعا موجب تحقق خواسته خودروسازان که تحویل خودرویی با کیفیت و قیمت مناسب و با کسب سود متناسب است خواهد شد.

حسینی همچنین به شرکت های خودروساز پیشنهاد نمود که با توجه به شرایط و آینده صنعت خودرو و حضور کشورها در بازارهای جهانی و پیوستن به WTO ،خودروسازان داخلی باید در مسیری حرکت نمایند که کیفیت محصولات خود را  به کیفیت محصولات خارجی برسانند و ضمن اینکه قیمت تولیداتشان را کاهش می دهند باید توجه نمایند که در بازار رقابت، شرکتی قادر به ادامه فعالیت است که قیمت مناسب و کیفیت بالا داشته باشد .

وی افزود:شرکت پارس خودرو نیز باید تعدادی از تولیدات خود را به برند جدیدی با قیمت کمتر اختصاص دهد تا جامعه هدف بیشتری از محصولات این شرکت استفاده نموده و جایگاه مناسبی را نیز در محصولات ارزان کسب نماید.

گرد آوری و تنظیم از واحد فن آوری اطلاعات شرکت توسعه تمدن پارسیان

×

برای آغاز چت روی مشخصات پشتیبان کلیک کنید.

× به مشاوره نیاز دارید؟