عدم آنتن دهی تلفن های همراه دردی مضاعف در روستاهای بخش بهمن ابرکوه

عدم آنتن دهی تلفن های همراه دردی مضاعف در روستاهای بخش بهمن ابرکوه

مردم بخش بهمن که از مشکلات مختلفی از جمله عدم زیر ساخت های مناسب در روستاها،خشکسالی،شور شدن آب های آشامیدنی و کشاورزی،وقوع بادها و طوفان های شدید و خسارت به دارائی های خود رنج می برند، رنج دیگری نیز دارند که اکنون به یکی از اساسی ترین مشکلات و آن مشکل ،عدم آنتن دهی تلفن های همراه است.
ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:دهیاران و اعضاء شوراهای اسلامی بخش بهمن در همایش آخر سال خود که با حضور بخشدار بهمن برگزار شد به بیان برخی از مشکلات حیطه مسئولیت خود پرداختند.
رئیس شورای اسلامی اسفندآباد اظهار داشت:یکی از مشکلات ما جاده دهبید-صفاشهر-بخش بهمن و اسفندآباد به ابرکوه است که علیرغم اینکه زیرسازی قسمت هائی از آن به اتمام رسیده و آماده آسفالت است هنوز آسفالت نشده است.
امان الله اژدر پور افزود:اگر مسافت آماده سازی شده آسفالت نشود شاهد از بین رفتن هزینه های انجام شده خواهیم بود.
وی در ادامه اظهار داشت:یکی از مشکلات روستاها کمبود فضای ورزشی است که این مشکل جوانان روستای اسفندآباد را نیز رنج می دهد.
اژدر پور خاطر نشان کرد:با وجود حدود ۷ سال از کلنگ زنی سالن ورزشی این روستا و علیرغم اینکه سال پیش عنوان شد که بودجه هائی نیز به آن اختصاص یافته است ساخت آن در دستور کار قرار نگرفته است.
وی در مورد مشکلات آب آشامیدنی اسفندآباد و بخش بهمن نیز اظهار داشت:این مشکل مردم را به شدت آزار می دهد و از مسئولان می خواهیم که با توجه به بودجه ای که برای حفر چاه در نظر گرفته شده است در انجام این کار تسریع شود.
دهیار روستای خرم آباد نیز اظهار داشت:یکی از مشکلات کشاورزان توزیع نا کافی کود شیمیائی است.
حسن رضائی افزود:یکی دیگر از مشکلات مردم این روستا عدم آنتن دهی مناسب تلفن های همراه است و از دو هفته پیش این مشکل تشدید شده است.
دهیار روستای اسدآباد اسفندآباد نیز اظهار داشت:پروژه هائی در روستا وجود دارد که از شروع به ساخت آن ها نزدیک به ۴ سال می گذرد و هنوز به اتمام نرسیده است.
علی خاتمی افزود:یکی از این پروژه ها پارک روستا است که در آن حدود ۲۵ میلیون تومان تاکنون هزینه شده است و بواسطه ناتمام ماندن در حال تخریب و از بین رفتن است.
وی برخی دیگر از طرح های ناتمام در این روستا را مجموعه ورزشی،میدان و برخی از خیابان ها ذکر کرد.
خاتمی از مسئولان بنیاد مسکن خواست که اهتمام بیشتری به اتمام این پروژه ها داشته باشند.
وی همچنین مشکل دیگر اهالی روستا را کمبود علوفه به واسطه خشکسالی های متوالی ذکر کرد و از مسئولان خواست که به هر نحو ممکن دامداران را یاری دهند.
دهیار روستای بداف نیز اظهار داشت: مشکلات زمین ورزشی روستا،طرح سامانه گورستان که طرح آن قبلأ تهیه شده است و زمینی که بنا بود برای ساخت دفتر شورا در اختیار ما قرار گیرد از جمله مشکلاتی است که مردم ما را رنج می دهد و امیدواریم که بنیاد مسکن در رفع این مشکلات تسریع کند.
حسن گیو افزود:یکی دیگر از مشکلات روستا مشکلات آنتن دهی تلفن های همراه >است که با تمام پیگیری ها این مشکل حل نشده است.
وی خاطر نشان کرد:آسفالت جای علمک های گاز،مشکلات تغییر کاربری پارک کودک که از سال ۸۷ در دست پیگیری است،زیر سازی و آسفالت روستا که در ۳ فاز تهیه شده است و هنوز یک فاز آن نیز انجام نشده است و همچنین تعیین حریم روستا بدون اطلاع ما برخی دیگر از مشکلات را تشکیل می دهد.
دهیار روستای هارونی نیز اظهار داشت:وزش بادهای سنگین در این منطقه خسارات سنگینی را به بهره برداران بخش کشاورزی و دامداری وارد می کند.
محمد جعفر زمانی افزود: وقتی برای دریافت خسارت مراجعه می کنیم شرط آن را داشتن بیمه نامه ذکر می کنند و هیچ کس متوجه نیست که با مشکلاتی که مردم با آن درگیر هستند و در فصل شروع به کار ،آنان قادر به پرداخت حق بیمه خود نیستند.
وی نیز یکی دیگر از مشکلات مردم را
آنتن دهی ضعیف تلفن های همراه ذکر کرد.
زمانی در مورد مشکلات دریافت وام کشاورزی نیز اظهار داشت:برای دریافت وام باید سپرده داشت و این درحالی است که اگر کشاورز پولی بابت قرار دادن در حساب سپرده به مدت چندین ماه داشت دیگر نیازی به وام نداشت.
وی یکی دیگر از مشکلات روستای روستای هارونی را عدم مناسب سازی گورستان روستا ذکر کرد.
زمانی افزود:در این روستا درخت پده دیر زیستی نیز وجود دارد که به علت عدم توجه در حال خشک شدن است.
رئیس شورای بخش بهمن و روستای اسدآباد سفلی نیز از <a href=”http://parsiancdc.ir/repeaters.html#تقویت_کننده_تلفن_همراه_در_اماکن”>وضعیت آنتن دهی تلفن همراه در بخش بهمن به شدت انتقاد کرد.
علی آقا زارع افزود:تنها هزینه ای که داده می شود ولی از آن در بخش بهمن هیچ استفاده ای نمی شود هزینه های پرداختی بابت قبوض تلفن همراه است.
عضو شورای اسلامی روستای حسین آباد نیز مسئله تلفن ثابت را یکی از مشکلات روستا ذکر کرد.
ابراهیم طالبی افزود:امکان توسعه مخابرات و واگذاری تلفن به مردم روستا وجود ندارد.
اعلام نا رضایتی از آنتن دهی نا مناسب تلفن های GSM روستائی در منطقه چاهگیر اسفند آباد نیز از دیگر اظهارات مسئولان روستاها در این جلسه بود.
یکی از گلایه های اصلی مردم روستاهای بخش بهمن در این جلسه مشکلات شدید آنتن دهی تلفن های همراه بود که تقریبأ در همه نقاط به چشم می خورد که در روستاهای تقی آباد، بداف،هارونی،حسین آباد، شهرآباد، اسدآباد علیا و سفلی و روستای هک این مسئله حادتر است.
بخشدار بهمن نیز خطاب به خبرنگاران افزود:شما زبان گویای مردم هستید و انتظار داریم که با بازتاب مشکلات و فعالیت های انجام شده چون همیشه به یاری مردم و دولت برای رفع مشکلات و خدمات رسانی مطلوبتر بپردازید.
حجت الله محمدی در مورد مشکلات مطرح شده در مورد عدم آنتن دهی تلفن های همراه اظهار داشت:موضوع را از طریق فرمانداری و مخابرات استان یزد پی گیر شده ایم و متوجه شدیم که رفع نقص تلفن های همراه به یک شرکت خصوصی واگذار شده است و مکاتباتی با این شرکت داشته ایم که امیدواریم به رفع مشکلات کمک کند.
بخش بهمن شهرستان ابرکوه دارای ۱۳ روستا و ۱۱ دهیاری و حدود ۱۵۰۰۰ نفر جمعیت است.

گردآوری و تنظیم توسط واحد فن آوری اطلاعات شرکت توسعه تمدن پارسیان

×

برای آغاز چت روی مشخصات پشتیبان کلیک کنید.

× به مشاوره نیاز دارید؟