سیستم های مسدود کننده و تقویت کننده تلفن همراه برای اولین بار در کشور ساخته شدند.

سیستم های مسدود کننده و تقویت کننده تلفن همراه برای اولین بار در کشور ساخته شدند.

به گزارش گروه خبری GSM، به نقل از موبنا، سیستم های مسدود کننده و تقویت کننده امواج تلفن همراه برای نخستین بار در کشور توسط یک شرکت خصوصی تولید و به بازار عرضه شد.

مدیر عامل این شرکت به فعالیت بیش از ۲۵ میلیون سیم کارت و حضورگسترده اپراتور اول،دوم و تالیا در حوزه تلفن همراه اشاره کرد و گفت:نیاز به استفاده از سیستم های مسدود کننده و تقویت کننده تلفن همراه در کشور کاملا محسوس است.

وی گفت:لزوم استفاده از سیستم مسدود کننده امواج موبایل برای اماکنی نظیر بیمارستان ها، دانشگاه ها، مساجد و درمکان هایی ضرورت دارد که استفاده از سیستم تلفن همراه ممنوع است یا محدودیت دارد.
سیستم های مسدودکننده و تقویت کننده تلفن همراه به صورت سخت افزار است و سیستم های مسدودکننده در شش مدل و سیستم های تقویت کننده در هفت مدل به بازار عرضه شده است.
مدیر عامل این شرکت گفت: مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت این سیستم ها از کره جنوبی وارد می شود ،ولی تولید این محصول در داخل به صورت SKD وCKD صورت می گیرد.
وی بااشاره به استقبال کاربران از این سیستم ها مدعی شد: ظرف دو سال گذشته استقبال خوبی از سیستم های مسدودکننده و تقویت کننده تلفن همراه صورت گرفته است.

 گرد آوری و تنظیم از واحد فن آوری اطلاعات شرکت توسعه تمدن پارسیان

×

برای آغاز چت روی مشخصات پشتیبان کلیک کنید.

× به مشاوره نیاز دارید؟