رده بندی بهترین تلفن های همراه سال ۲۰۱۱ اینبار به انتخاب وبسایت معتبر فون آرنا

رده بندی بهترین تلفن های همراه سال ۲۰۱۱ اینبار به انتخاب وبسایت معتبر فون آرنا

 گروه خبری GSM: بهترین تلفن های همراه سال ۲۰۱۱ توسط وبسایت معتبر فون آرنا معرفی شدند.

به گزارش جی اس ام و بنابر گفته های فون ارنا، انتخاب برترین اسمارت فون سال ۲۰۱۱ نیازمند دقت بالایی بود. اما سر انجام انتخاب نهایی توسط این سایت انجام شد و مقام های دوم و سوم نیز معرفی شدند.

بهترین تلفن همراه سال ۲۰۱۱ :

۱٫    سامسونگ گلکسی نکسوس:
گلکسی نکسوس نه تنها گنجینه ای گرانبها در میان سایر اسمارت فون های سال ۲۰۱۱ می باشد، بلکه آغازی دیگر است برای انقلاب شرکت گوگل در سیستم عامل اندروید. بله. تمامی اینها به این دلیل است که گلکسی نکسوس اولین دستگاه مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۴ است. تجربه کار با اندروید ۴، فرسنگ ها بهتر از کار با نسخه های پیشین اندروید می باشد. اما تمام افتخارات این تلفن همراه به حوزه نرم افزاری و اندروید ۴ محدود نمی شود. این تلفن دارای یک پردازنده دو هسته ای قدرتمند، صفحه نمایشی عالی و RAM  بسیار بالا می باشد.

۲٫    آیفون ۴S
آیفون ۴ اس، شاید تنها تلفنی باشد که هیچ نیازی به معرفی نداشته باشد. تلفنی که توسط بسیاری مورد ستایش قرار می گیرد و  عده ای نیز هیچ گاه آن را دوست نداشتند! تلفنی با قدرتمند ترین سخت افزار در میان سایرین، دارای بهترین بانک نرم افزاری در میان تمامی تلفن های همراه و طراحی بسیار زیبا. با توجه به خصوصیاتی که از این تلفن اشاره کردیم، شاید برای بسیاری تعجب انگیز باشد که ما چرا این تلفن را به  عنوان بهترین موبایل سال ۲۰۱۱ انتخاب نکردیم. در جواب به این عده باید بگوییم آیفون ۴ اس، تنها نسخه ای به روز شده ازتلفن همراه آیفون ۴ می باشد. تنها دلیلی که آیفون ۴ اس در این لیست مقام اول را بدست نمی آورد این است که این تلفن از پایه تلفن همراهی جدید نبود و این تکرار، برای ما ناراحت کننده بود.

۳٫سامسونگ گلکسی اس ۲٫
اگر در لیست امروز، تنها به دو تلفن همراه بالا اشاره می کردیم، لیستی ناقص و نا امید کننده محسوب می شد. تلفن همراه گلکسی اس ۲، قطعا یکی از داغ ترین، بهترین و مهم ترین تلفن های همراه سال ۲۰۱۱ محسوب می شود. این تلفن، به لطف سخت افزار قدرتمند و تحسین کننده اش،  به طور قطع و یقین، بهترین و قوی ترین منبع استفاده از بانک نرم افزاری سیستم عامل اندروید محسوب می شود. این تلفن کماکان خوب می فروشد و تا الآن در جیب های بیش از ۱۰ میلیون کاربر خود، خودنمایی می کند.

گرد آوری و تنظیم از واحد فن آوری اطلاعات شرکت توسعه تمدن پارسیان

×

برای آغاز چت روی مشخصات پشتیبان کلیک کنید.

× به مشاوره نیاز دارید؟