حل مشکل آنتن‌دهی موبایل در گیلانغرب

حل مشکل آنتن‌دهی موبایل در گیلانغرب

روابط عمومی فرمانداری گیلانغرب، اردشیر رستمی در نشست بررسی مشکلات ارتباطات مخابراتی شهرستان گیلانغرب اظهار کرد: با احداث دو سایت بی‌تی‌اس در شهرستان گیلانغرب تا یک‌ ماه آینده مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در بخشی از مناطق گردشگری گلین‌،میاندار و روستاهای واقع در این دو منطقه و همچنین محور گیلانغرب به سرپل‌ذهاب در دشت دیره مرتفع خواهد شد.
فرماندار گیلانغرب با بیان اینکه کار نصب این سایت‌ها با اعتبار ۵ میلیارد ریال شروع شده، گفت: با راه‌اندازی این دو سایت تا دو ماه آینده پوشش موبایل در بیشتر نقاط گردشگری مناطق گلین و میاندار، جنوب شهر گیلانغرب و جاده اصلی گیلانغرب به سرپل‌ذهاب برقرار خواهد شد.
وی اظهار کرد: بیش از ۹۵ درصد شهرستان دارای پوشش کامل آنتن‌دهی موبایل می‌گردد.
رستمی اضافه کرد: هم اکنون یازده هزار و ۸۵۱ مشترک تلفن همراه و سیزده هزار و ۴۵۸ مشترک تلفن ثابت خانگی در این شهرستان وجود دارد و ۹۹ درصد روستاهای شهرستان دارای تلفن ثابت خانگی هستند.
شهاب لطفعلی، مدیرعامل مخابرات استان کرمانشاه نیز از اختصاص ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار برای احداث سایت رپیتر در دهستان ویژنان بخش مرکزی گیلانغرب خبر داد و گفت: با نصب و راه‌اندازی این سایت تا یک ماه آینده، روستای مورت سبز این دهستان از نقطه کور خارج و ارتباط تلفن خانگی اهالی این روستا برقرار خواهد شد.

گردآوری و تنظیم توسط واحد فن آوری اطلاعات شرکت توسعه تمدن پارسیان

×

برای آغاز چت روی مشخصات پشتیبان کلیک کنید.

× به مشاوره نیاز دارید؟