تقویت کننده های موبایل در ماشین و آسانسور به بازار ایران می آید

تقویت کننده های موبایل در ماشین و آسانسور به بازار ایران می آید

گروه خبری GSM: مدیر فروش شرکت “معماران توسعه ارتباطات فرا نوینARMOCO) ) از عرضه تقویت کننده های تلفن همراه در ماشین و آسانسور در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تقویت کننده های موبایل با توان های متغیر می توانند آنتن دهی موبایل را در محیط های مسکونی و ادارات و ساختمان ها به نوعی تقویت کنند و  ما درصدد هستیم کاربرد آن را گسترش دهیم.

عرفان وزیری مدیر فروش شرکت معماران توسعه ارتباطات فرانوین در گفت و گو با خبرنگار “موبنا” با اشاره به قطع و وصل های ناخواسته در حین مکالمه با تلفن همراه که ناشی از پوشش نامناسب سیگنال موبایل یا همان ضعف امواج در مکان های خاص است اظهار داشت: تقویت کننده ها برای کاربردهای متفاوتی شامل پوشش واحدهای کوچک ساختمانی تا آسمان خراش ها ،فروشگاهها، پارکینگ های زیرزمینی، تونل ها و نواحی ویلایی حاشیه شهرها ساخته می شوند اما اصول اولیه عملکرد آنها مشابه است.

وزیری ادامه داد: این دستگاهها سیگنال را از نقطه ای که قدرت کافی دارد دریافت کرده و پس از تقویت در محلی که پوشش سیگنال ضعیف است، منتشر می می کند.

وی با بیان اینکه از میان انواع تقویت کننده های موبایل، تقویت کننده های خانگی کاربردی عمومی تر یافته اند،خاطرنشان کرد: این نوع تقویت کننده ها با توان خروجی متناسب با محیط های مسکونی یا اداری کوچک بوده و با قیمتی مناسب ارائه می شود.

وزیری با تاکید بر اینکه کیفیت محصولات این شرکت پس از آزمایش های دقیق فنی به تایید شرکت ارتباطات سیار ایران رسیده است تصریح کرد:

تمامی تجهیزات قابل عرضه توسط این شرکت از یک سال گارانتی و سه سال خدمات پس از فروش برخوردار است.

البته در نقاط کور که آنتن BTS وجود نداشته باشد، این دستگاه ها کاربرد نخواهد داشت چرا که این دستگاه باید سیگنالی از آنتن ها دریافت کرده تا آن را بازسازی و مجددا تقویت و ارسال کند.

وزیری همچنین گفت: از آنجایی که سیگنال های تلفن همراه تاثیر معکوس بر اعصاب دارد تقویت کننده های گوشی از لحاظ پزشکی مضر است.

شرکت armoco نماینده انحصاری شرکت” یانگ هو( ywtc ) در ایران است و شرکت یانگ هو نیز معتبر ترین تولید کننده تقویت کننده های موبایل در کشور کره جنوبی و جزء ۱۰ تولیدکننده برتر این تجهیزات در سطح جهانی است که مجموعه کاملی از تقویت کننده های موبایل را ارائه می کند.

گرد آوری و تنظیم از واحد فن آوری اطلاعات شرکت توسعه تمدن پارسیان

×

برای آغاز چت روی مشخصات پشتیبان کلیک کنید.

× به مشاوره نیاز دارید؟