آماده شدن نخستین آنتن BTS مشترک تلفن همراه

آماده شدن نخستین آنتن BTS مشترک تلفن همراه

مدیرعامل شرکت مشترک شهر ـ شرکتی که برای هماهنگی استفاده‌ مشاع اپراتورهای تلفن همراه از فضا برای نصب آنتن راه‌اندازی شد ـ از آماده شدن نخستین BTS برای استفاده مشترک اپراتورهای تلفن همراه خبر داد.
محمدعلی عابدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: نخستین سایت (BTS) مشترک بین اپراتورها، تقریبا تا دو هفته دیگر، اجرایی و آماده راه‌اندازی می‌شود که این سایت مورد استفاده دو اپراتور اول و دوم و تالیا خواهد بود.
وی گفت: پنجاه نقطه مشترک در این زمینه انتخاب شده و همچنین فضایی برای وایمکس و اپراتور سوم نگهداری خواهیم کرد.
عابدی خاطرنشان کرد: اپراتور سوم تلفن ‌همراه و اپراتورهای وایمکس نیز می‌توانند از امکانات سایت شرینگ در تهران استفاده کنند که این موضوع در اساسنامه شرکت دیده شده و بقیه شرکت‌ها نیز می‌توانند از این امکانات استفاده کنند و چگونگی این استفاده توسط سهامداران مشخص خواهد شد.
گفتنی است، اپراتورهای تلفن ‌همراه و تالیا به‌ عنوان پیمانکار شرکت مخابرات ایران که موفق به دریافت مجوز نصب سیصد سایت BTS از شهرداری شده‌ بودند که این مجوزها در قالب طرح سایت شرینگ صادر شده است.

بنا بر این طرح برای رفع مشکل اپراتورها در زمینه نصب آنتن‌های تلفن ‌همراه در تهران، شرکتی با نام ارتباطات مشترک شهر با حضور همراه اول، ایرانسل، تالیا و شهرداری تهران راه‌اندازی شد که از این پس، نصب BTSها با قواعد خاصی انجام گیرد.

گردآوری و تنظیم توسط واحد فن آوری اطلاعات شرکت توسعه تمدن پارسیان

×

برای آغاز چت روی مشخصات پشتیبان کلیک کنید.

× به مشاوره نیاز دارید؟