بررسی آثار امواج گوشی و آنتن‌ تلفن همراه

بررسی آثار امواج گوشی و آنتن‌ تلفن همراه

مدیر کل دفتر مطالعات و تحقیقات راهبردی شرکت ارتباطات سیار گفت: مردم می‌توانند بدون نگرانی در شرایط حاضر و بر مبنای اطلاعات تائید شده از جانب مجامع علمی جهانی، از این فناوری سودمند در برقراری ارتباط بدون سیم بهره‌مند شوند.
سیدحسن سیدموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آثار امواج موبایل و دکل‌های BTS بر بدن موجودات زنده گفت: نظرهای غیرکارشناسانه تلاش دارند در این زمینه در میان مردم نگرانی‌هایی ایجاد کنند که البته کاملا بی‌مورد و بدون مستندات علمی هستند. بر اساس مستندات علمی هیچ خطری سلامتی افرادی را که در کنار ایستگاه‌های اصلی زندگی می‌کنند، تهدید نمی‌کند
او درباره ملاحظات ایمنی شهروندان در رابطه با تابش میدان‌های الکترومغناطیسی و امواج ناشی از گوشی‌های همراه گفت: خرید گوشی با SAR ( مشخصه نشان‌دهنده میزان تشعشع گوشی) زیاد به هیچ وجه توصیه‌ نمی‌شود لذا باید میزان آن برای خرید گوشی انتخابی را از سایت‌های مربوط جستجو و سپس اقدام به خرید آن کرد. هفت نمونه از تولیدات گوشی داخل کشور اندازه‌گیری شده و این حرکت ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر استفاده از فناوری‌های روز دنیا در شبکه همراه اول جهت ارتقای کیفیت سرویس‌دهی و امنیت در مکالمات با توجه به سرویس‌های جدید پرداخت از طریق موبایل را شروع کردیم که مردم در حال استفاده از آن هستند.
گردآوری و تنظیم توسط واحد فن آوری اطلاعات شرکت توسعه تمدن پارسیان

×

برای آغاز چت روی مشخصات پشتیبان کلیک کنید.

× به مشاوره نیاز دارید؟